X
چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ۴۲۴
چچ

راهبرد مشارکت سازمان

راهبرد مشارکت

هر سازمانی برای تحقق به اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ، کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ­ها، آیین نامه­ ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرایی و ... را پس از انتشار در تارنمای دستگاه به آدرس http://agh.mimt.gov.ir از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و در صورت نیاز ابلاغ مجدد آن اقدام می­ نماید .

شما مخاطب گرامی می توانید هرگونه نظر ، انتقاد و پیشنهاد خود را به یکی از روشهای زیر اعلام نمایید .

1- ارسال به پست الکترونیکی سازمان به آدرس master.agh@mimt.gov.ir

2- پر کردن فرم مربوطه در سامانه انتقادات و پیشنهادات سازمان به آدرس

http://agh.mimt.gov.irpage/100670-ثبت-انتقاد-پیشنهاد.html

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 3.0828746159871
Query time: 2.3434804280599