X
شنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۲۳ ۷۹
چچ

میر خدمت الکترونیک

یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” دولت سرویس گرا” است تلاشهای زیادی در این زمینه صورت گرفته است جهت گیری در سالهای اخیر، در درجه اول با تمرکز بر ایجاد محتوای و خدمات در دسترس آنلاین و مرتب سازی آنها به گونه ای است که نشان دهنده نیازهای کاربر از ارائه دهنده خدمات است.

برای مشاهده میز خدمت الکترونیکی وزرات صمت می توانید به میز خدمت الکترونیک مراجعه نمایید.

اینجا صمت مردم است.

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 2.2447446187337
Query time: 1.5224955876668